Przedmiotem postępowania jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie okulistyki w następujący sposób:
Opis stanowiska :
- PAKIET I
- Świadczenie opieki zdrowotnej w Klinice Okulistyki od poniedziałku do piątku zgodnie z ustalonym przez Kierownika Kliniki Okulistyki harmonogramem czasu pracy.
- PAKIET II
- Zapewnienie pełnienia dyżuru medycznego w dni robocze, tj. poniedziałek – piątek zgodnie z ustalonym przez Kierownika Kliniki Okulistyki harmonogramem.
- Zapewnienie pełnieniu dyżuru medycznego w soboty, niedziele i święta oraz dni dodatkowo wolne od pracy, zgodnie z ustalonym przez Kierownika Kliniki Okulistyki harmonogramem.
- PAKIET III
- Podczas nieobecności kierownika kliniki koordynowanie i nadzór nad prawidłową organizacją świadczeń medycznych.
- Przyjazd do pacjenta w ramach koordynowania świadczeń medycznych.
- PAKIET IV
- udzielanie ambulatoryjnych świadczeń medycznych w Zespole Poradni Specjalistycznych ICZMP zgodnie z harmonogramem czasu pracy zatwierdzonym przez kierownika Kliniki Okulistyki.
W przypadku PAKIETU II Przyjmujący zamówienie zobowiązany jest do pełnienia co najmniej 2 dyżurów w miesiącu.
Świadczenia obejmują w szczególności :
- sprawowania opieki medycznej nad pacjentami przebywającymi w Klinice Okulistyki,
- uczestniczenie w obchodach oraz naradach lekarskich wg zasad przyjętych Klinice Okulistyki a także w spotkaniach i naradach organizowanych przez Udzielającego zamówienie,
- udzielanie ambulatoryjnych świadczeń medycznych w Zespole Poradni Specjalistycznych,
- udzielanie konsultacji lekarskich w innych komórkach organizacyjnych Szpitala niż wymieniona w ust. §1,
- ustalenie rozpoznania, przeprowadzenie diagnostyki i leczenia oraz kwalifikacja do dalszego postępowania leczniczego zgodnie z aktualną wiedzą medyczną i obowiązującymi wytycznymi.
- dokumentowanie wszelkich wniosków i zleceń w historii choroby oraz prowadzenie dokumentacji w systemie Clininet,
- wydawania zaleceń pielęgnacyjnych, diagnostycznych i terapeutycznych oraz informowania o nich kierującego komórką organizacyjną w trybie przyjętym w tej komórce,
- nadzoru nad zabiegami diagnostycznymi i terapeutycznymi wykonywanymi przez średni personel medyczny,
- stosowania przy udzielaniu świadczeń trybu i rodzaju postępowania diagnostyczno-terapeutycznego wypracowanego w danej komórce organizacyjnej, a także standardów i procedur udzielania świadczeń zdrowotnych ustalonych przez Udzielającego zamówienia,
- sprawowania nadzoru nad wykonaniem zleceń lekarskich,
- informowania pacjentów i osób przez nich wskazanych o stanie zdrowia i proponowanym postępowaniu diagnostycznym i terapeutycznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przestrzegania praw pacjenta wynikających z obowiązujących przepisów, w szczególności prawa pacjenta do wyrażenia świadomej zgody na świadczenia zdrowotne,
- udziału w zwalczaniu czynników ryzyka zakażeń wewnątrzszpitalnych,
- współpracy z lekarzami i średnim personelem medycznym i innymi pracownikami wszystkich komórek organizacyjnych, a także z innymi podmiotami w celu zapewnienia prawidłowej realizacji Umowy,
- przestrzegania przepisów bhp i ppoż. obowiązujących u Udzielającego zamówienia,
- posiadania i przedłożenia Udzielającemu zamówienia kopii ważnych i aktualnych zaświadczeń o ukończeniu szkoleń w zakresie bhp adekwatnych do grupy zawodowej, którą reprezentuje i której charakter pracy wiąże się z narażeniem na czynniki szkodliwe dla zdrowia, uciążliwe lub niebezpieczne albo z odpowiedzialnością w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (szkolenia Przyjmujący zamówienie przeprowadza na własny koszt),
- informowania kierującego daną komórką organizacyjną o ważniejszych wydarzeniach w tej komórce,
- w przypadku odbywania przez lekarzy szkolenia specjalizacyjnego na podstawie umowy o pracę zawartej z podmiotem prowadzącym szkolenie specjalizacyjne na czas określony w programie specjalizacji, zwanej dalej „rezydenturą”, pełnienie funkcji kierownika specjalizacji.
- przestrzegania regulaminów, instrukcji, procedur i zarządzeń obowiązujących u Udzielającego zamówienia, w tym uregulowań systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001 oraz Polityki Bezpieczeństwa Informacji,
- efektywnego wykorzystywania czasu pracy określonego w § 1 na udzielanie świadczeń zdrowotnych – bez nieuzasadnionych przerw i opóźnień,
- noszenia w widocznym miejscu identyfikatora dostarczonego przez Udzielającego zamówienia.
Dodatkowo w zakresie PAKIETU III:
nadzór nad prawidłową pracą kliniki,
ustalanie – wraz z zespołem dyżurującym – rozpoznania choroby i sposobu leczenia każdego nowo przybyłego pacjenta, dokumentowanie wniosków i zaleceń w historii choroby oraz kontrolowanie przebiegu leczenia
dokonywanie obchodu lekarskiego w klinice w ustalonych dniach i godzinach z udziałem lekarzy, pielęgniarki oddziałowej, dietetyczki i właściwych pielęgniarek odcinkowych,
Udzielający zamówienia przewiduje, że świadczenia wykonywane będą przez kilku Oferentów, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Warunki wymagane od świadczeniodawców:
- Oferent musi prowadzić działalność leczniczą, której rodzaj oraz zakres świadczeń zdrowotnych jest zgodny z przedmiotem zamówienia, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru.
- Oferent lub osoby świadczące w jego imieniu świadczenia zdrowotne muszą posiadać ubezpieczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Oferent lub osoby świadczące w jego imieniu świadczenia zdrowotne będą posiadały kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy, tj.: lekarz posiadający II stopień specjalizacji w zakresie okulistyki, lub posiadający tytuł specjalisty w zakresie okulistyki.
- Oferent musi posiadać, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 3 – letniego doświadczenia, potwierdzone dotychczasowym zatrudnieniem.
- Oferent lub osoby świadczące w jego imieniu świadczenia zdrowotne muszą posiadać ubezpieczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
MIEJSCE I TERMIN, W KTÓRYM MOŻNA ZAPOZNAĆ SIĘ ZE SZCZEGÓŁOWYMI WARUNKAMI KONKURSU I MATERIAŁAMI INFORMACYJNYMI O PRZEDMIOCIE KONKURSU, W TYM Z PROJEKTEM UMOWY:
Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289 , Dział Kadr i Płac ICZMP, poziom I, pokój nr 5a, do dnia 27.06.2023r. , do godz. 10.00 oraz na stronie internetowej www.iczmp.edu.pl
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty, wraz z podaniem adresu do korespondencji i nr telefonu kontaktowego, należy składać z zachowaniem formy pisemnej osobiście lub przesyłką poleconą lub pocztą kurierską w siedzibie Instytutu „Centrum Zdrowia Matki Polki”, Dziale Kadr i Płac ICZMP w Szpitalu Ginekologiczno-Położniczy poziom I, pokój nr 5a.
Termin składania ofert: do 27.06.2023r., do godz. 10.30 .
Koperta winna zostać opatrzona adnotacją:
„Konkurs ofert na udzielenie zamówienia na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie okulistyki w Klinice Okulistyki w Instytucie „Centrum Zdrowia Matki Polki”
Nie otwierać przed 27.06.2023r., do godz. 11.30 „
Na kopercie należy podać nazwę i adres firmy. ( pieczątka )
MIEJSCE I TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU:
Planowany termin rozstrzygnięcia konkursu ofert – 27.06.2023r., do godz. 11.30 Sala dydaktyczna nr 1, Szpital Ginekologiczno – Położniczy ICZMP poz. I
O ewentualnej zmianie terminu oferenci poinformowani zostaną telefonicznie.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Oferent będzie związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
Ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo odwołania konkursu oraz przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyny, a także wybrania kilku ofert w celu wykonania przedmiotu konkursu. Oferenci mogą składać skargi i protesty dotyczące konkursu ofert na zasadach określonych odpowiednio w art. 153 i 154 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 2561 z późn. zm..).
Łódź, dnia 15.06.2023r.